PGM Sp. z.o.o. AWiL 1 w Słupsku zwraca się z zapytaniem o cenę opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie odprowadzania wód opadowych ze stojaków rur spustowych w budynku WM Ogrodowa 7/ Sygietyńskiego 8 w Słupsku.

Nr sprawy: /AwiL1/2018 Słupsk, dn. 01.10.2018

 

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Ogrodowa 7/Sygietyńskiego 8 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o.
w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

1. Przedmiot zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie odprowadzania wód opadowych ze stojaków rur spustowych do istniejącej sieci deszczowej budynku przy
ul. Ogrodowej 7/Sygietyńskiego 8 w Słupsku.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

- kosztorys inwestorski - 1 egzemplarz w wersji papierowej

- przedmiar robót – 1 egzemplarz w wersji papierowej

- projekt budowlany – 2 egzemplarze w wersji papierowej

- jeden egzemplarz dokumentacji w wersji elektronicznej

3. Termin realizacji zamówienia: 30 dni od dnia podpisania umowy.

4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 miesięcy

5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.

6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

Terminy

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie odpływu wód opadowych ze stojaków rur spustowych do istniejącej sieci deszczowej budynku przy ul. Ogrodowej 7/Sygietyńskiego 8 w Słupsku.

2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 22.10.2018 r. o godz. 13.00

3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Sandra Markowska

e-mail: sandra.markowska@pgm.slupsk.pl, tel 59 84 87 582, w godzinach od 7.00 do 15.00

Wybór oferty

1. Otwarcia ofert i wyboru oferty dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie
u administratora budynku.

2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.

Załączniki:

  • ogloszenie zap. ofertowe.pdf 
  • Formularz ofertowy.odt 
  • Oswiadczenie o spelnieniu warunków i braku podstaw wykluczenia w postepowaniu.odt 
  • warunki techniczne.pdf